ورود کاربران

نام کاربری:     کلمه عبور:  
  مرا به یاد داشته باش

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

ایمیل (نام کاربری):     کلمه عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
  گزارش ارزیابی سایت

سئو SEO : لینک های ورودی

بازگشت به لیست
خلاصه ای از دستورالعمل
نـوع عملیـات : سئوی بیرونی
اولویت انجـام : بالا
سختی اجراء : سخت
متوسط امتیاز : 90
مرور دستورالعمل همانطور که از مطالب قبلی دیدید ، عوامل بسیاری که فرآیند رتبه دهی یک سایت را تحت تاثیر قرار می دهند تحت کنترل وب مسترها می باشند ، اما فقط این عوامل نیستند که نتایج موتورهای جستجو را تحت تاثیر قرار می دهند ، چرا که در آنصورت موتورهای جستجو نمی توانستند تفاوت مابین یک وب سایت که دارای مطالب مفیدی برای کاربران است را از وب سایتی که صرفاً جهت قرارگیری در بالای نتایج جستجو طراحی شده است را تشخیص دهند .
شرح جزئیات
fiogf49gjkf0d

تحلیل لینک های ورودی به یک صفحه از سایت بعنوان یکی از عوامل مهم و کلیدی در رتبه دهی صفحات بحساب می آید. این تنها عاملی است که توسط وب مسترها قابل کنترل نمی باشد .

مطلب فوق بدین معنی است که هر چقدر تعداد لینک های ورودی به یک سایت بیشتر باشد آن سایت محبوبتر است . و این بخاطر آنست که صاحبان دیگر سایت ها ، وقتی با مطلب و منبع ارزشمندی بر روی سایت شما مواجه می شوند ، اقدام به لینک دادن به آن مطلب در سایت خود می کنند . موتورهای جستجو از معیار " لینک های ورودی " برای ارزیابی اهمیت یک صفحه از سایت استفاده خواهد نمود.

بنابراین ، دو عامل اصلی در نحوه نمایش صفحات در موتورهای جستجو موثر می باشد :

1- نحوه انجام بهینه سازی بر روی عوامل داخلی (همانگونه که در بخش های قبلی بیان شد )

2- تعداد و کیفیت لینک های ورودی که از آن با عبارت " محبوبیت لینک " ویا " نقل قول لینک (Link Citation) "  نیز نام برده می شود.



نظرات و پیشنهادات لطفا دیدگاه های خود را در ارتباط با مطلب فوق با ما در میان بگذارید.
ایمیل شما
 
موضوع
نظر / پیشنهاد
 
لطفاً کد موجود در تصویر راوارد کنید